PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 3 | 26--29
Tytuł artykułu

Wirtualne badanie generacji C

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdaniem autorów zarówno w świecie realnym, jak i w wirtulanym możemy być podglądaczami i podglądanymi, a także komunikować się w ten sam sposób, używając tych samych instrumentów do tego, aby badać mieszkańców z generacji C. Ta generacja nie oznacza ludzi, których łączy zbliżony rok urodzenia. Może do niej należeć każdy, pod warunkiem że ma podłączony do internetu komputer i wie, jak z niego korzystać. Nie ruszając sie z własnego pokoju, można się dowiedzieć, co jest aktualnie modne w Szanghaju, jak ubierają sie młodzi ludzie w Londynie i co trzymają w swoich lodówkach mieszkańcy Berlina. Autorzy podają przykłady stron www, które mogą pomóc spełnić tę wizję.
Rocznik
Numer
Strony
26--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000094897576

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.