PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 3 | 56--60
Tytuł artykułu

Marketing usług sanatoryjnych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka zauważa, że w ostatnich latach bardzo wyraźnie zarysowały się dwa odmienne segmenty klientów obiektów sanatoryjnych. To, z jednej strony, tradycyjni kuracjusze sanatoryjni, kierowani i finansowani przez NFZ, a z drugiej - komercyjni, któzy przynoszą uzdrowiskom wymierne korzyści finansowe. W związku z tym pojawia się konieczność zmiany lub poszerzenia zakresu i profilu oferowanych przez miejscowości wypoczynkowe i ich sanatoria programów pobytowych.
Rocznik
Numer
Strony
56--60
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095009078

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.