PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 4 | 42--45
Tytuł artykułu

Strategia z marki

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Trafne zdiagnozowanie głównego problemu produktu (marki) jest punktem wyjścia do opracowania skutecznej strategii reklamy. Problem ten warto zdaniem autora przełożyć na cele marketingowe. Ważne jest ustalenie jego powodów, gdyż one decydują o wyborze instrumentu marketingu, który w najlepszy sposób przyczyni się do osiągnięcia celu. Jeśli okaże się, że reklama jest tym instrumentem, który najlepiej wypełnia zadania w zakresie np. wzrostu sprzedaży marki, to kolejnym krokiem będzie ustalenie tzw. reklamowych problemów marki, a następnie wybór najlepszej opcji strategicznej.
Rocznik
Numer
Strony
42--45
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095069596

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.