Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autor dowodzi, że ze świadomością badawczą jest w Polsce nie najlepiej - wiele osób tak naprawdę wie bardzo niewiele o badaniach marketingowych i możliwościach, jakie one dają. Z raportu wynika między innymi, że wielu decydentów uważa, że informację marketingową powinno się zdobywać za darmo. Duża część budżetów na badania marketingowe tworzona jest ad hoc, gdy firma znajdzie się sytuacji, w której przeprowadzenie badań jest koniecznośćią (np. domaga się tego w biznesplanie bank, który ma udzielić kredytu). O ile budżety na badania marketingowe w firmach B2C, zwłąszcza koncernów międzynarodowych z sektora FMCG, są oczywistością, to w firmach B2B i usługach należą do rzadkości.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095087619