PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 4 | 62--74
Tytuł artykułu

Badania marketingowe - szanse i paradoksy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor dowodzi, że ze świadomością badawczą jest w Polsce nie najlepiej - wiele osób tak naprawdę wie bardzo niewiele o badaniach marketingowych i możliwościach, jakie one dają. Z raportu wynika między innymi, że wielu decydentów uważa, że informację marketingową powinno się zdobywać za darmo. Duża część budżetów na badania marketingowe tworzona jest ad hoc, gdy firma znajdzie się sytuacji, w której przeprowadzenie badań jest koniecznośćią (np. domaga się tego w biznesplanie bank, który ma udzielić kredytu). O ile budżety na badania marketingowe w firmach B2C, zwłąszcza koncernów międzynarodowych z sektora FMCG, są oczywistością, to w firmach B2B i usługach należą do rzadkości.
Rocznik
Numer
Strony
62--74
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095087619

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.