PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 5 | 37--40
Tytuł artykułu

Fotoprojekt z życia rodzinnego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przykładem innowacyjności w badaniach jest projekt Portret TGI, który łączy dane z kwestionariuszy ankietowych z fotograficzną rejestracją otoczenia respondentów. Zastosowanie metody analizy wizualnej w połączeniu z twardymi danymi daje całościowy obraz konsumenta i jego interakcji z produktami konsumowanymi, pozwala ujrzeć nie tylko jego samego, czy też marki, które konsumuje, ale także relacje znaczeń, emocjonalnych zaangażowań, w jakie wikłają konsumenta działania marketingowe.
Rocznik
Numer
Strony
37--40
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095179830

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.