PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 5 | 48--51
Tytuł artykułu

Decyzje i emocje w przetargach

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wybór określonej strategii reklamowej, kreacji czy wskazanie agencji jako zwycięzcy przetargu, zawsze budzi wielkie emocje. Dokonywanie wybory często zaskakują, wydając się nieracjonalne. Teoretycznie wskazane projekty powinny w pełni odpowiadać na oczekiwania rynku i spełniać przyjęte założenia. Autor zastanawia się czy tylko aspekty racjonalne decydują o wyborze, czy może istnieją inne przesłanki, mające znaczny wpływ na podejmowane decyzje.
Rocznik
Numer
Strony
48--51
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095180036

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.