PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 4 | 52--55
Tytuł artykułu

Frontem do klienta

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Umiejętne rozpoznanie potrzeb klientów, prognozowanie ich zachowań i potencjału, przygotowanie oferty odpowiadającej ich oczekiwaniom, to prawdziwe wyzwanie dla banku. Pojawiają się technologie informatyczne wspomagające pracę bankowców. Jedną z nich jest Customer Relationship Management(CRM).
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
52--55
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095180383

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.