PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 6 | 47--50
Tytuł artykułu

Urok newslettera

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rapot firmy Sare.pl pokazuje, że newslettery są wysoko cenioną formą pozyskiwania informacji, a stosunek do nich jest pozytywny, co potwierdza 54 proc. respondentów badania. Według raportu Nielsen Norman Group istnieją trzy najczęściej wymieniane przez internautów powody subskrybcji. Po pierwsze, newslettery pozwlająna otrzymywanie interesujących informacji. Po drugie, stanowią również wygodną formę komunikacji, ponieważ są przesyłane bezpośrednio do skrzynki pocztowej. Są także proste w użytkowaniu - wystarczy otwarcie wiadomości. Po trzecie wreszcie, są dostarczane na bieżąco i dotyczą bieżących spraw.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
47--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000095304745

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.