Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie nowoczesnych metod zarządzania firmą produkującą wyroby jednostkowo na indywidualne zamówienie. Autor wykorzystuje wiedzę z zakresu zarządzania fabryką obrabiarek FUM "Poręba" sp. z o.o. Obrabiarki produkowane w tej fabryce są wytwarzane dla klientów z całego świata i spełniać muszą ich indywidualne wymagania odnoszące się do obróbki metali. Podstawą zarządzania tego typu przedsiębiorstwem jest zarządzanie marketingowe.
Twórcy
autor
Bibliografia
- [1] KRAMER T., Marketing, Katowicka Szkoła Menedżerów, Katowice 1991.
- [2] NIESTRÓJ R., Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, PWN, Warszawa-Kraków 1998.
- [3] PIOTROWSKI J., Zagadnienia programowe polskiego przemysłu obrabiarkowego, "Przegląd Mechaniczny", nr 1-2/1939, s. 4-6.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000096337842