Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono, jaką drogę przeszły polskie portale z wysoce niedochodowych przedsiębiorstw, do przedsiębiorstw generujących zysk. Omówiono jak zmieniała się oferta poszczególnych portali w zakresie udostępniania informacji i wiedzy oraz świadczenia innych usług.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- [1] Badanie polskich użytkowników sieci internet, 2000, http://badanie.ae.krakow.pl.
- [2] FRONTCZAK T., Marketing internetowy w wyszukiwarkach, Helion 2006.
- [3] Kto zarobi na sieci?, Gazeta Giełdy "Parkiet", nr 1541/2000.
- [4] Przegląd modeli e-biznesowych, I-Metria SA, IX 2000.
- [5] Raport o reklamie internetowej, Global eMarketing SA, X 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000096386910