Warianty tytułu
Situation at Yogurt Market in Poland and a Role of these Products in People's Nourishment
Języki publikacji
Abstrakty
Omówiono znaczenie jogurtów w żywieniu człowieka. Przedstawiono wielkość produkcji oraz spożycie jogurtów w Polsce a także sytuację na rynku jogurtów w Polsce.
Yogurts are one of 20 most important food products in Poland. A sale in this area grows dynamically. In last two years the size of the market increased in 29% and level of sales increased in 22%. The yogurts market belongs to three international companies, which possesses 70% of the market. Other companies in the market supply yogurts for local population. (original abstract)
Rocznik
Tom
Numer
Strony
145--149
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Kozielska Z. (2002): Rynek jogurtów. Rolnictwo, nr 3.
- Kowalska M. (2004): Kategorie produktów -jogurt z owocową dynamiką. Supermarket News nr 2-3.
- Mindell E. (1993): Żywność jako lekarstwo. Biblia Witamin Wydawnictwo WiŻ Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000096659200