PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | 6 | z. 2 | 190--194
Tytuł artykułu

Rynek i konsumenci żywności mrożonej

Autorzy
Warianty tytułu
Market and Consumers of Frozen Food
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono charakterystykę polskiego rynku ważniejszych grup żywności mrożonej oraz wyniki badań konsumenckich dotyczących zakupu oraz częstotliwości spożycia poszczególnych grup tej żywności, a także znajomości jej marek wśród nabywców. (oryg. streszcz.)
EN
Frozen products belong to wide group of foodstuffs called "onvenience food" and have a lot of advantage. Polish consumers eat less frozen products than consumers from reach European country, like Great Britain, Netherlands or Germany, but market of that food is dynamic and will develop in the future. The biggest part in market structure of frozen food, have fish dishes and it is also the most popular and frequently eaten food among buyers. The less popular are chips, because are simply and easy to prepare at home. On frozen food market operate a lot of producers, but the most recognizable brand name is Hortex. (original abstract)
Rocznik
Tom
6
Numer
Strony
190--194
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Górska-Warsewicz H. (2001): Konsument produktów mrożonych. Przemyśl Spożywczy, 5, s. 31.
  • Kaczmarek-Piątek. K. (2002): Rynek produktów mrożonych. Poradnik Handlowca, 2, wersja elektroniczna: www.poradnikhandlowca.com.pl - archiwum.
  • Liberska A. (2003): Mrożone dania gotowe. Poradnik Handlowca, 6, wersja elektroniczna: www.poradni-khandlowca.com.pl - archiwum.
  • Matysik R. (2003): Żywność wygodna w opinii konsumentów. Roczniki Naukowe SERiA, tom V, z. 3, Warszawa-Poznań-Koszalin, s. 104.
  • Nosecka B. (2001): Rynek mrożonych owoców i warzyw. Przemysł Spożywczy, 5, s. 28-30.
  • Pietryka J. (2003): Krajowy rynek pizzy mrożonej. Przemyśl Spożywczy, 4, s. 10.
  • Rynek mrożonej żywności w Polsce, strona internetowa Stowarzyszenia Mrożonej Żywności: http://mrozonki.org.pl/rynek_zywnosci_mrozonej.php
  • Rynek owoców i warzyw. (2003); Stan i perspektywy, 22, s. 9, 23.
  • Sznajder M., Senauer B., Asp E., Kinsey J. (1998): Zmieniający się konsument żywności. Wyd. Horyzont, s. 145-146.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000096667168

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.