PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 674 | 131--139
Tytuł artykułu

Koszty działań marketingowych w praktyce gospodarczej

Autorzy
Warianty tytułu
The Costs of Marketing Activities in Business Practice
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W pierwszej części opracowania zidentyfikowano koszty działań marketingowych. Następnie przeanalizowano ten rodzaj kosztów w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży spożywczej, usługowym branży komunikacyjnej i przedsiębiorstwie handlu hurtowego z branży farmaceutycznej.
EN
The maintenance of records on the costs of company marketing activities may be conducted in numerous ways. The discretion that companies have in this regard means that it is not possible to assume a single scenario for analysis of marketing costs. In particular, this problem is significant with respect to the Identification of these costs. In this article, the author presents examples of such solutions used by selected companies. The article constitutes a part of pilot research on the identification, recording and settlement of marketing costs in companies; this research will be conducted as part of the statutory research of the Marketing Faculty and will cover the 500 largest companies in Poland. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
131--139
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Niestrój R., Finansowe aspekty planowania marketingowego [w:] Marketing, koncepcje, badania, zarządzanie, red. L. Żabiński, K. Śliwińska, PWE, Warszawa 2002.
  • Rachunkowość zarządcza i rachunek kosztów, red. G.K. Świderska, Difin, Warszawa 2002.
  • Wzorcowy Wykaz Kont z wyjaśnieniami i wykazem typowych operacji gospodarczych, Rachunkowość sp. z o.o., wydanie specjalne, 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000099283590

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.