Warianty tytułu
The Development Strategies of Small and Medium-Sized Enterprises (Case Study of SMEs from the Region of Warmia, Mazury and Mazowsze).
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań mających na celu określenie miejsca i roli Internetu w planach rozwojowych małych i średnich przedsiębiorstw powiatów ziemskich i grodzkich Olsztyna i Ostrołęki. Z badań tych wynika, że niewiele przedsiębiorstw opiera swą działalność na Internecie (zaledwie 4,8%), mimo coraz powszechniejszego do niego dostępu.
The author has presented results of research on the role played by Internet in development strategies of small and medium sized enterprises from Olsztyn and Ostrołęka regions. According to that research, only 4,8% of enterprises based their development on new technology leaning on Internet. (AŁ)
Rocznik
Strony
297--304
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Commission Recommendation 2003/361/EC.
- Kotler P., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Feiberg SJA, Warszawa 1999.
- Łobejko S., Sosnowska A., Innowacyjne strategie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, "Prace Naukowe" AE we Wrocławiu, nr 1030, Wydawnictwo AE, Wrocław 2004, s.394-404.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000100665883