Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Polski konsument dosyć specyficznie postrzega problem zdrowia. Choć światowe autorytety przypisują dziś największą rolę w polepszaniu stanu zdrowia stylowi życia, własnym zabiegom jednostki, środowisku, w którym żyje, genom odziedziczonym po przodkach, to i tak polski obywatel utożsamia dbałość o zdrowie przede wszystkim z najmniej znaczącym czynnikiem - z dostępem do opieki medycznej. Polscy konsumenci traktują zdrowie raczej jak pochodną dostępnej im opieki medycznej niż tego, jak i gdzie żyją. Dlatego też trudno im dokonywać refleksji nad produktami, które kupują. Zdrowie to zupełnie inna para kaloszy niż codzienne zakupy. Zdrowie kojarzy się raczej z termometrem i pastylkami niż nawykami i nałogami, które mamy, kiedy jeszcze jesteśmy zdrowi.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000102758866