PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 9 | 48--54
Tytuł artykułu

Badania kwestionariuszowe adresatów działań promocyjnych gminy na przykładzie gminy Milówka

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem badania przeprowadzonego pod okiem autorki było zebranie opinii mieszkańców i turystów na temat gminy Milówka i jej działań promocyjnych. Jako metodę pozyskania danych wybrano wywiad, wykorzystując dwa różne wzory kwestionariuszy. W wyniku doboru nielosowego badaniem objęto 60 mieszkańców oraz 60 turystów. Badanie przeprowadzono na terenie gminy Milówka w maju 2004 roku.
Rocznik
Numer
Strony
48--54
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • D. Babicka: Promocja gminy Milówka, praca magisterska napisana pod kierunkiem M. Krzyżak, Instytut Organizacji i Zarządzania, Politechnika Wrocławska, 2004.
  • M. Czornik: Promocja miasta, AE Katowice 2000, s. 68.
  • T. Markowski: Zarządzanie rozwojem miasta, PWN, Warszawa 1999, s. 211.
  • J. Zaliatacz: Milówka i okolice, Krosno 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000105309099

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.