PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 10 | 19--22
Tytuł artykułu

Nieco refleksji na temat zaleceń praktycznych Jacka Welcha w sprawie skutecznego i efektywnego zarządzania firmą

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przybliżono i skomentowano bardzo proste i skuteczne zasady prowadzenia biznesu opisane w książce twórcy potęgi firmy General Electric Jacka Welcha i Suzy Welch zatytułowanej Winning, znaczy zwyciężać. Przedstawiona w książce prosta filozofia biznesu może być wspaniałą inspiracją dla każdego menedżera i drogowskazem do tego, jak być najlepszym w biznesie, a jednocześnie pozostać przyzwoitym człowiekiem.
Rocznik
Numer
Strony
19--22
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Nowe kierunki w zarządzaniu przedsiębiorstwem - celowość, skuteczność i efektywność, pod red. H. Jagody i J. Lichtarskiego, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2006 (Prace Naukowe AE we Wrocławiu).
  • J. Welch, S. Welch, Winning, znaczy zwyciężać, Studio EMKA, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106235374

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.