Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W wyniku badań przeprowadzonych w dziesięciu dużych stacjach narciarskich w kraju zaproponowano podział polskiego rynku narciarskiego na dziesięć segmentów: rezydentów, przypadkowych narciarzy, długie pobyty nastawione na korzystanie z innych atrakcji, długie pobyty o motywacjach typowo narciarskich, rodzinne wakacje, łączone krótkie i długie pobyty narciarzy szukających wysokiej jakości usług i różnorodności tras, wyjazdy jednodniowe o dużym znaczeniu czasu dojazdu, wyjazdy weekendowe oraz "supernarciarze" poszukujący oszczędności czasu i pieniędzy. Taka segmentacja konieczna jest ze względu na zróżnicowane potrzeby turystów i może być istotna dla zarządzania ośrodkami narciarskimi. Dla porównania przedstawiono podobny podział rynku narciarskiego w Austrii, Francji i Kanadzie.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106600270