PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | 28 | nr 3-4 | 75--96
Tytuł artykułu

Segmentacja rynku narciarskiego w Polsce

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W wyniku badań przeprowadzonych w dziesięciu dużych stacjach narciarskich w kraju zaproponowano podział polskiego rynku narciarskiego na dziesięć segmentów: rezydentów, przypadkowych narciarzy, długie pobyty nastawione na korzystanie z innych atrakcji, długie pobyty o motywacjach typowo narciarskich, rodzinne wakacje, łączone krótkie i długie pobyty narciarzy szukających wysokiej jakości usług i różnorodności tras, wyjazdy jednodniowe o dużym znaczeniu czasu dojazdu, wyjazdy weekendowe oraz "supernarciarze" poszukujący oszczędności czasu i pieniędzy. Taka segmentacja konieczna jest ze względu na zróżnicowane potrzeby turystów i może być istotna dla zarządzania ośrodkami narciarskimi. Dla porównania przedstawiono podobny podział rynku narciarskiego w Austrii, Francji i Kanadzie.
Czasopismo
Rocznik
Tom
28
Numer
Strony
75--96
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106600270

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.