PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 9 | 12--15
Tytuł artykułu

Jak tanio wypromować e-sklep

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor twierdzi, że dynamiczny rozwój e-handlu oraz wzrost liczby sklepów internatowych wynika z kilku czynników: rośnie zaufanie użytkowników sieci do tej formy zakupów, wzrasta liczba posiadaczy kart kredytowych, które stanowią najwygodniejszą formę dokonywania płatności, pojawiają się nowe, wygodne formy płatności, jak na przykład elektroniczne przelewy w bankach internetowych. Nie trzeba już rozwijać własnej infrastruktury technologicznej, by uruchomić i prowadzić handel w sieci. Pojawiło się wiele platform oferujących gotowe rozwiązania za kilkaset złotych rocznie.
Rocznik
Numer
Strony
12--15
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106600291

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.