PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | 28 | nr 3-4 | 97--112
Tytuł artykułu

Marketingowe strategie produktu w gospodarstwach agroturystycznych południowego Podlasia

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki badań, które miały odpowiedzieć na pytanie, jakie działania marketingowe podejmują właściciele gospodarstw agroturystycznych z Południowego Podlasia w aspekcie tworzenia i wprowadzania produktu na rynek usług turystycznych. Okazało się, że ich działania są przypadkowe i nie oparte na odpowiednich badaniach rynku turystycznego. Gospodarze nie mogą sobie pozwolić na wyłożenie znacznych środków finansowych, by poznać motywy kierujące zachowaniami agroturystów. Spośród wielu marketingowych strategii produktu najczęściej występują w praktyce: strategia szybkiej penetracji oraz pozycjonowania produktu, a także penetracji i rozwoju rynku.
Czasopismo
Rocznik
Tom
28
Numer
Strony
97--112
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106600426

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.