Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Promocja miast/miejsc i regionów to temat, który po wejściu Polski do Unii Europejskiej zyskał gwałtownie na znaczeniu. Pojawiły się fundusze na rozwój regionalny, a wraz z nimi pytanie, jak je najlepiej wykorzystać, jak skutecznie wypromować ów specyficzny „produkt", by potem z zyskiem sprzedać go turystom i inwestorom. Chcąc sprzedać miasto jako swój produkt, autorka radzi by zanim przystąpi się do budowania strategii promocyjnej, odpowiedzieć sobie na zasadnicze pytania. Co nas odróżnia? Na czym polega wyjątkowość naszego miasta? Czego nie ma nigdzie indziej? Warto się nad nimi zastanowić. Znalezienie wyróżnika, czyli USP (Unique Selling Proposition), to polowa sukcesu. Będzie podstawą - punktem wyjścia dla kampanii marketingowych.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000106657953