PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 11 | 86--89
Tytuł artykułu

Emocje kreują sukces marki

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Czy kupić produkt markowy, czy też zadowolić się niemarkowym? Takie pytania często zadają sobie konsumenci przy półce sklepowej. To, jakie emocje wiążą się z daną marką w chwili podejmowania decyzji przez konsumenta, może mieć kluczowe znaczenie. Głównymi celami badania „Co Polacy sądzą o marce 2006" było poznanie czynników branych pod uwagę przez konsumentów podczas robienia codziennych zakupów, poznanie zmian w stosunku konsumentów do marki i produktów markowych w porównaniu do roku 2005 oraz określenie skali, przyczyn i korzyści płynących z nabywania produktów markowych. Ponadto ważnym celem było poznanie czynników emocjonalnych związanych z marką.
Rocznik
Numer
Strony
86--89
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000109777220

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.