PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 12 | 8--11
Tytuł artykułu

Czuły punkt e-commerce

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka pisze, że połączenie bogatej i różnorodnej oferty z efektywną wyszukiwarką stanowi fundament kazdego sklepu internetowego. W przypadku sklepów online wszystkie czynności zwiane z podejmowaniem decyzji o kupnie produktu w konkretnym sklepie uzależnione są od oferty, a ściślej od możliwości przeszukiwania oferty według dowolnych kryteriów. Autorka powołuje się na badania dowodzące, że wyszukiwanie informacji w serwisach zawierających powyżej 200 podstron, bez dostępu do wyszukiwarki, jest dla użytkownika bardzo utrudnione. Przeciętnej wielkości sklep posiada od 200 do 100 000 podstron w postaci kart produktów.
Rocznik
Numer
Strony
8--11
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000109827279

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.