Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zdaniem autora, e-biznes można określić jako sposób kreacji w przedsiębiorstwie, w którym zastosowanie internetu i technologii teleinformatycznych odgrywa kluczową rolę. Pyta on, czy taki sposób funkcjonowania przedsiębiorstwa wnosi coś nowego w zakresie relacji z klientami? Odpowiedź na pytanie o innowacyjność w relacjach z klientami w e-biznesie, o rozstrzygnięcie, czy kontakty te są rzeczywiście odmienne niż tradycyjne, czy tylko stwarzają taki pozór, może przynieść jedynie dogłębna analiza ich głównych cech. Autor dwie z nich - wirtualizację produktu oraz indywidualizację oferowanej kompozycji wartości do preferencji klienta lub użytkownika - szczegółowo omówił w „Marketingu w Praktyce" nr 8. Przedmiotem jego rozważań w tym numerze są kolejne cechy charakterystyczne dla e-biznesowych relacji.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000109876771