PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 12 | 48--50
Tytuł artykułu

Nazwy handlowe w wyszukiwarkach (cz. II)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor pisze, że ze względu na ogromne zainteresowanie linkami sponsorowanymi, jako jednej z najskuteczniejszych obecnie i najtańszych przy tym form promocji, od kilku miesięcy wiele mówi się w Polsce i na świecie o aspektach prawnych SEM. Niektóre firmy, planując swoje kampanie linków sponsorowanych, wybierają słowa mogące przynieść im największą korzyść. Jeśli są to nazwy firm konkurencyjnych lub inne zastrzeżone nazwy (produktów czy usług), jest to ewidentnie nieuczciwe postępowanie i można na to zareagować, ale czasem zdarza się, że nazwą firmy jest słowo używane w języku potocznym, którego nie sposób wyeliminować - wtedy jesteśmy w kropce...
Rocznik
Numer
Strony
48--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • http://bluerank.blogspot.com
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000109877021

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.