PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 12 | 16--24
Tytuł artykułu

Strategie zakupowe i metody oceny ich skuteczności

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tylko niewielka grupa liderów, która skrupulatnie opracowuje strategie zakupowe i mierzy ich efektywność, buduje znaczną przewagę konkurencyjną nad rywalami. Doświadczenia w tym obszarze będą procentować, gdy rynki staną się jeszcze bardziej nasycone. Prawdopodobnie wtedy zostaną powszechnie docenione strategie zakupowe oraz metody zwiększania ich efektywności poprzez stałe monitorowanie efektów.
Rocznik
Numer
Strony
16--24
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000110658610

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.