PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 12 | 31--41
Tytuł artykułu

Lojalność klientów

Autorzy
Warianty tytułu
Customers loyalty
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Tematem artykułu jest istota i znaczenie przywiązania klientów do marki, produktu lub usługi, z punktu widzenia praktyki zarządzania. Autor przeanalizował także rozmaite czynniki kształtujące postawy lojalności oraz zaprezentował metody badań satysfakcji konsumenta. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper deals with the essence and significance of customers’ attachment to brand, product or service from the standpoint of management practice. The author analyses various factors determining loyalty attitudes and presents methods of consumer satisfaction assessment. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
31--41
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Burnham T.A., J.K. Frels, V. Mahajan, Consumer Switching Costs: A Typology, Antecedents and Consequences, “Journal of the Academy of Marketing Science” 31 (2) 2003, s. 110-111.
  • Cialdini R., Wywieranie wpływu na ludzi, GWP, Gdańsk 2001, s. 112-150.
  • Cichosz M., Lojalność klienta wobec firmy, “Marketing i Rynek” 8/2003, s. 11.
  • Doliński D., Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, gdańsk 2003, s. 97.
  • Drake C., Gwynne A., Waite N., Barclays Life customer satisfaction and loyalty tracking survey: a demonstration of customer loyalty research in practice, „International Journal of bank marketing”, 16 (7) 1998, s. 288.
  • Edvardsson B., M.D. Johnson, A. Gustafsson, T. Strandvik, The effects of satisfaction and loyalty on profits and growth: products versus service, “Total Quality Management” 11 (7) 2000, s. 917-919.
  • Foxall G., Goldsmith R., Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, s. 125-128.
  • Garbarski L., Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 1998, s. 53-56.
  • Knie-Andersen M., The relationship between Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Customer Profitability, Working Paper University of Aarhus, Feb 2001, s. 14-15.
  • Obłój K., Zdziarski M., Wyzwania stojące przed prezesami firm w 2005 roku, „Harvard Business Review Polska”, listopad 2004, s. 18.
  • Newell F., Lojalność.com, IFC Press, Kraków 2002, s. 36.
  • Olivier R.L., Satisfaction: A Behavioral Perspective on the Consumer, Irwin/McGraw-Hill, Nowy Jork 1997, s. 397.
  • O’Malley L., Can loyalty schemes really built loyalty?, “Marketing Intelligence & Planning” 16 (I) 1998, s. 49.
  • Ruyter de K., M. Wetzels, Service Quality, loyalty and switching costs, „International Journal of Service Management” 9 (5) 1998, s. 439.
  • Shaw R., Nowe spojrzenie na marketing, Studio Emka, Warszawa 2001, s. 79.
  • Sztompka P., Socjologia, Wydawnictwo Znak, Kraków 2002, s. 28.
  • Urbanek G., Analiza determinantów kapitału klienta, „Marketing i Rynek”, 4/2005, s. 2-7.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000110839025

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.