PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 1074 Gospodarka turystyczna : turystyka i gospodarka turystyczna w Polsce na tle procesów integracji w Europie : euroregionalizacja, konkurencyjność, marketing | 154--161
Tytuł artykułu

Działalność marketingowa polskich uzdrowisk na konkurencyjnym rynku

Warianty tytułu
Marketing of the Polish Spa on the Competitive Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie wybranych aspektów związanych z wykorzystaniem przez polskie uzdrowiska w warunkach wzrastającej konkurencji instrumentów marketingowych. Artykuł został podzielony na dwie części. W pierwszej omówiono istotę marketingu w uzdrowiskach, część druga zaś stanowi próbę przedstawienia działań marketingowych mogących zwiększyć konkurencyjność polskich uzdrowisk.
EN
The expanded European Union is not only new markets for sale, for the Polish Spa, but it is the large threat from side of competitive other countries. Marketing of Spa is their weakness on European market. The aim of this article is introducing of selected marketing aspects of Polish Spa. This article has been into two parts. The first part refers to essence of marketing of The Polish Spa. The second one presents of solutions which could to increase competitiveness of Polish Spa. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • [1] Jagusiewicz A., Problemy lecznictwa i turystyki w uzdrowiskach polskich, Warszawa 1998.
  • [2] Kornak A.S., Uzdrowiska polskie w systemie rynku i zarządzania marketingowego, Kujawsko-Pomorskie Studium Edukacyjne, Bydgoszcz 1999.
  • [3] Kornak A.S., Rapacz A., Zarządzanie turystyką i jej podmiotami w miejscowości regionie, AE, Wrocław 2001.
  • [4] Kotler Ph., Marketing - analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner&Ska, Warszawa 1994.
  • [5] Penc J., Marketing strategiczny a sukces firmy. Przedsiębiorstwo. Marketing. Strategie, AE, Katowice 1995.
  • [6] Program rozwoju turystyki dla województwa zachodniopomorskiego i propozycje zapisów do programu, www.prt.gryfnet.pl
  • [7] Rapacz A., Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, AE, Wrocław 1998.
  • [8] Rozwój usług turystycznych u progu XXI wieku, red. G. Gołembski, AE, Poznań 1999.
  • [9] www.pot.gov.pl
  • [10] www.prt.gryfnet.pl
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000111061725

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.