PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 5 | 125--135
Tytuł artykułu

Prowadzenie działań marketingowych przez jednostki służby zdrowia

Warianty tytułu
National Health Service Units and Their Marketing Activities
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Orientacja marketingowa stanowi jedno z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w prowadzeniu przedsiębiorstw i instytucji we współczesnych warunkach rynkowych. Opisano działalność marketingową jednostek służby zdrowia, zaprezentowano cele krótko- i długoterminowe zakładów opieki zdrowotnej oraz przeprowadzono analizę SWOT tych jednostek.
EN
Marketing orientation is one of the most important instrument in enterprise today. In this paper marketing activity of national health service and their long- and short-term targets were described. Also the SWOT analysis of health service in Poland was carried out.(KZ)
Rocznik
Numer
Strony
125--135
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Dobska M., Dobski P.: Marketing usług medycznych. Warszawa, Wydawnictwo Prawno-Ekonomiczne INFOR, 1999.
  • Gregor B.: Marketing; W: Ekonomika i zarządzanie małą firmą. Warszawa- Łódź, PWN, 1998, s. 256.
  • Rutkowski J.P.: Systemy informacyjne wspomagające zarządzanie marketingowe. "Marketing i Rynek" 1999, nr 2, s. 3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000111521698

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.