PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2007 | nr 1 | 38--39
Tytuł artykułu

Wysłuchać klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie: jak w sposób właściwy przyjmować reklamacje? Idealny model obsługi reklamacyjnej ma na celu zadbanie o klienta w taki sposób, by jego więź z bankiem i pozytywna opinia na temat tej instytucji wzrosły, a przynajmniej nie zmalały.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
38--39
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000111876554

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.