PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | nr 7 | 91--97
Tytuł artykułu

Innowacje produktowe na rynku dóbr konsumpcyjnych w praktyce polskich przedsiębiorstw

Autorzy
Warianty tytułu
Product Innovations on Consumer Goods Market in Polish Company's Practice.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wprowadzanie innowacyjnych produktów zależy od wielu warunków. Zazwyczaj firma musi dysponować wystarczającymi środkami finansowymi, a w danej branży odpowiednim potencjałem technicznym. W artykule opisano fazy i proces wprowadzania nowych produktów na rynek oraz ukazano działalność polskich przedsiębiorstw w tym zakresie.
EN
Launching innovation products depend on many conditions. Company has to have enough financial resources and technological capacity. Stages and launching process were described in this article together with polish company’s activity. (KZ)
Rocznik
Numer
Strony
91--97
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Żurawik B., Żurawik W.: Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. Warszawa, PWE, 1996, s. 277.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000112689781

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.