PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | nr 6 | 105--107
Tytuł artykułu

Miły - wcale nie znaczy skuteczny

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W jaki sposób budować właściwe relacje między reprezentantami firm a lekarzami? Jak przekazywać informacje dotyczące poszczególnych elementów oferty, aby faktycznie wpływać na decyzje lekarzy o wyborze danego produktu? Jakie są kluczowe czynniki sukcesu przedstawiciela medycznego w kontakcie z lekarzem? Jak szkolić handlowców w sektorze farmaceutycznym, aby podnosić poziom efektywności i wartości rynkowej firmy? W artykule przedstawiono uniwersalne i specyficzne zagadnienia szkoleń przedstawicieli medycznych.
Rocznik
Numer
Strony
105--107
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113032475

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.