PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 1 | 64--66
Tytuł artykułu

By wesprzeć sprzedaż...

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwiększanie sprzedaży jest podstawowym celem większości firm, niezależnie od ich charakteru, rozmiaru czy rodzaju oferowanych produktów lub usług. Autorka przypomina, że nie jest to wcale proste i wymaga bieżącego dostosowywania strategii działania firmy do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych. Firmy, które chcą związać ze sobą klientów, wpłynąć na powtarzalność dokonywanych przez nich zakupów, a także zwiększyć identyfikację z daną marką lub organizacją, wprowadzają więc programy lojalnościowe. W każdym z tych przypadków lojalność wobec marki jest zasadniczym czynnikiem, który wpływa na realizację planów firmy.
Rocznik
Numer
Strony
64--66
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113104913

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.