Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka prezentuje wyniki badań, z których wynika, że najwięcej klientów, bo aż 95%, zetknęło się z reklamą w telewizji. Kolejne popularne wśród klientów kanały komunikacji to reklama w prasie - 82,3%, na tablicach i billboardach - 76,1% i w radiu - 73,5%. Z telemarketingiem zetknęło się odpowiednio 25,7% ankietowanych, co jest wynikiem bardzo dobrym, ponieważ ten kanał komunikacji nie ma możliwości dotarcia do tak dużej liczby klientów, jak np. telewizja. Zaletą telemarketingu, zdaniem autorki, może być fakt, że ta forma sprzedaży może docierać tylko do wyselekcjonowanej wcześniej grupy klientów, których obejmuje konkretna baza danych. Taka grupa na pewno jest lepiej określoną grupą docelową niż miliony telewidzów.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113105725