Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Główną intencją artykułu jest próba udzielenia odpowiedzi na pytania: czy malejący przedział czasu między powstaniem koncepcji nowego produktu a jego umieszczeniem na rynku pobudza przedsiębiorstwa do aktywności innowacyjnej; czy rynek, na którym funkcjonuje przedsiębiorstwo, jest siłą napędową dla innowacji oraz czy globalizacja rynków stanowi okazję do tworzenia i wdrażania innowacji.
Twórcy
autor
Bibliografia
- J. Baruk, Podstawowe aspekty odnowy modelu działalności przedsiębiorstwa, (w:) Nowoczesność przemysłu i usług. Nowe wyzwania pod red. J. Pyki, TNOiK, Katowice 2004, t. I, s. 314.
- J. Baruk, Istota innowacji. Ewolucja systemów innowacyjnych, „Przegląd Organizacji" 2005, nr l, s. 11- 14.
- Innobarometer, European Commission, Directorate General Press and Communication, February 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113447948