Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym artykule przedstawiono narzędzia i kryteria za pomocą, których dokonuje się oceny usług medycznych. Wskazano tutaj na główną rolę pacjenta. Przedstawiono również stronę niemedyczną, która także powinna podlegać monitorowaniu i badaniu.
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. Adamus-Matuszyńska A.r „Certyfikat systemu jakości a wizerunek firmy", Problemy Jakości, 12/2002.
- 2. Cudak M, „Zarządzanie jakością świadczeń zdrowotnych", Biuletyn Informacyjny Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych - Nasze sprawy, Katowice. Styczeń 2004.
- 3. Lenartowicz H.: Zarządzanie jakością w pielęgniarstwie, Materiały dydaktyczne specjalizacji organizacja i zarządzanie. Centrum Edukacji Medycznej, Warszawa 1998.
- 4. Krawczyńska A., Trzmielak D., „Jakość usług medycznych", Przegląd organizacji 2/2001.
- 5. Lewandowska E., „W drodze do UE - pacjent naszym klientem", Biuletyn Okręgowej Izby Lekarskiej 2004.
- 6. Marcinkowski J. T. (red): Higiena, profilaktyka i organizacja w zawodach medycznych, Wydawnictwo Lekarskie PZWL, Warszawa 2003.
- 7. Nogalski B., Rybicki J. M., Nowoczesne zarządzanie Zakładami Opieki Zdrowotnej, Towarzystwo Naukowe i Kierownictwo. Dom Organizatora, Toruń 2002.
- 8. Opolski K., Dykowska G., Możdżonek M.: Zarządzanie przez jakość w usługach medycznych, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113577454