PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 6 | 45--47
Tytuł artykułu

Zadowolenie klienta z usług bankowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł podejmuje temat zorientowania banków na klienta. Omówiono proces "ułatwiania życia klientom", matrycę lojalności klientów, segmentację umiejętności pracowników banku, kryteria oceny banków oraz doskonalenie satysfakcji klienta w banku przy pomocy metody Sześć Sigma.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
45--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. J. Gargarczyk (red.).: Jakość usług bankowych i ubezpieczeniowych. Diagnoza, determinanty, segmentacja. Wyd. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2000.
  • 2. W. Modliński, J. Bagiński (red): Sześć Sigma. Sposób poprawy wyników nie tylko dla firm takich, jak GE czy Motorola. Wyd. K.E. Liber, 2003.
  • 3. M.Harry, R. Schroeder: Six Sigma -wykorzystanie programu jakości do poprawy wyników finansowych. Wyd. Oficyna Ekonomiczna, 2001.
  • 4. Z. Zymonik: Wpływ programu Six Sigma na koszty jakości, [w:] Materiały z konferencji „Wpływ zasobów niematerialnych na wartość firmy", Kazimierz Dolny 2003.
  • 5. M.Violano, S. Van Collie: Techniki bankowości detalicznej. Wyd. Związek Banków Polskich, Warszawa 1996.
  • 6. Memorandum informacyjne banku jako instytucji.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113584678

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.