Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł podejmuje temat zorientowania banków na klienta. Omówiono proces "ułatwiania życia klientom", matrycę lojalności klientów, segmentację umiejętności pracowników banku, kryteria oceny banków oraz doskonalenie satysfakcji klienta w banku przy pomocy metody Sześć Sigma.
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. J. Gargarczyk (red.).: Jakość usług bankowych i ubezpieczeniowych. Diagnoza, determinanty, segmentacja. Wyd. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2000.
- 2. W. Modliński, J. Bagiński (red): Sześć Sigma. Sposób poprawy wyników nie tylko dla firm takich, jak GE czy Motorola. Wyd. K.E. Liber, 2003.
- 3. M.Harry, R. Schroeder: Six Sigma -wykorzystanie programu jakości do poprawy wyników finansowych. Wyd. Oficyna Ekonomiczna, 2001.
- 4. Z. Zymonik: Wpływ programu Six Sigma na koszty jakości, [w:] Materiały z konferencji „Wpływ zasobów niematerialnych na wartość firmy", Kazimierz Dolny 2003.
- 5. M.Violano, S. Van Collie: Techniki bankowości detalicznej. Wyd. Związek Banków Polskich, Warszawa 1996.
- 6. Memorandum informacyjne banku jako instytucji.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000113584678