PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 4 | nr 1095 | 162--172
Tytuł artykułu

Zastosowanie marketingu precyzyjnego na przykładzie linii lotniczych

Warianty tytułu
Application of Specific Marketing Based on the Example of Airlines.
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zaprezentowano indywidualne podejście marketingu precyzyjnego (tzw. marketingu "jeden na jeden") oraz przykłady implementacji jego zasad w działalności wybranych linii lotniczych.
EN
The article presents the concept of specific marketing ("one for one" marketing) and provides examples of adjusting products and other elements of marketing composition to the needs and preferences of individual clients in the field of practical functioning of airlines. (original abstract)
Rocznik
Tom
4
Numer
Strony
162--172
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Burnett K., Relacje z klientem. Analiza i zarządzanie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
  • Dyche J., CRM. Relacje z klientem, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2002.
  • Filipczyk J., Fuchs D., Marketing dużych firm transportowych w warunkach integracji europejskiej, AE, Katowice 1998.
  • Kotler Ph., Armstrong G., Saunders J., Wong V., Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  • Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wyd. C.H. Beck, Warszawa 2001.
  • Peppers D., Rogers M., Interaktywny menedżer. Customer Relationship Management. Oczekiwania, rozwiązania, satysfakcja, Wyd. Studio EMKA, Warszawa 2002.
  • Peppers D., Rogers M., The One to One Future: Building Relationships One Customer at a Time, Currency Double Day 1997.
  • Seybold P.B., Marshak R.T., Klienci.com. Jak stworzyć skuteczną strategią biznesową dla Internetu, i nie tylko, IFC PRESS Sp. z o. o., Kraków 2001.
  • Wejtko M., Dożywotni romans z klientem, "Marketing Service" 1998 nr 11.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000118828127

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.