Warianty tytułu
Consumer Behaviour in Trade on the Example of Bolesławiec Town
Języki publikacji
Abstrakty
Zwrócono uwagę na niektóre problemy zachowań i postaw konsumenckich w jednostce osadniczej, jaką jest miasto. Przedmiotem analizy są konsumenci miasta Bolesławiec i jednostki handlu detalicznego zlokalizowane na jego obszarze.
The article concerns consumers behaviour in trade in Bolesławiec town. The elaboration is a result of research which has been conducted between 2003 and 2004, on the background of the town's trade function. In the end of the elaboration are estimations of the problem and conclusions which can be used in forming trade function of Bolesławiec town in the future. The author used available literature and scientific research on this subject. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Tom
Numer
Strony
230--240
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Adamczuk F., Funkcja handlowa miasta Jelenia Góra -próba identyfikacji problemu, Prace Naukowe ACK 2003 nr IX, Liberec 2003.
- Badania przestrzenne rynku i konsumpcji. Przewodnik metodyczny, red. S. Mynarski, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1992.
- Bywalec Cz., Rudnicki J., Konsumpcja, PWE, Warszawa 2002.
- Dietl J., Handel we współczesnej gospodarce. Instytucje, organizacje, technologia, strategia, PWE, Warszawa 1992.
- Falkowski A., Tyszka T., Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2002.
- Gajewski S., Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1994.
- Garbarski S., Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 2001.
- Kramer J., Konsumpcja. Prawidłowości, struktura, przyszłość, PWE, Warszawa 1993.
- Letchenmuller M., Handelsbetriebslehre, F. Kiehl-Verlag, Ludwigshafen 1992.
- Marak J., Ekonomika handlu, WSH, Wrocław 2000.
- Rudnicki L., Zachowanie konsumentów na rynku, PWE, Warszawa 2000.
- Seyfert R., Wirtschaftslehre in Handels, NNV, Oplladeu 1997.
- Sztucki T., Encyklopedia marketingu. Definicje, zasady, metody, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa 1998.
- Szulce H., Struktury i strategie w handlu, PWE, Warszawa 1998.
- Światowy G., Zachowania konsumenckie, AE, Wrocław 1994.
- Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie, red. M. Lambkin, G. Foxall, F. van Raaij, B. Heilbrunn, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000118828233