Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejszy artykuł to kontynuacja opracowania przedstawionego w 4 numerze Problemów Jakości (2006). Zaprezentowano wyniki badań odnoszące się do dwóch zagadnień certyfikacji oraz funkcjonowania systemu zarządzania jakością. Przedstawiono: korzyści z certyfikacji SZJ, aspekty negatywne związane z procesem certyfikacji, korzyści z systemu jakości funkcjonującego w organizacji oraz czynniki utrudniające funkcjonowanie systemów jakości.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Grudowski P. Księga jakości według normy ISO 9001:2000. Przykład z komentarzem. Metodyka opracowania. ODDK, Gdańsk 2004.
- Grudowski P. Niezgodności stwierdzane w trakcie certyfikacji systemów jakości małych organizacji w: „Przedsiębiorstwo wobec współczesnych wyzwań w procesie zarządzania" Akademia Podlaska, ORGMASZ, Siedlce, 2005.
- Grudowski P. System zarządzania jakością wg normy ISO 9001 w małej firmie. Dokumentacja. Wdrażanie. Audit, OPO - AJG, Bydgoszcz, 2004.
- Report from the Commission to the Council and the European Parliament. Report on the Implementation of the European Charter for Small Enterprises, COM 68, 6 luty 2002.
- Stevenson T.H., Barnes F. C., Fourteen Years of ISO 9000 Impact, Criticisms, Costs and Benefits. Business Horizons, Vol. 44 (3) May-June 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000119514362