Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W niniejszym artykule przedstawiono mechanizmy odnoszące się do monitorowania, analizy danych oraz doskonalenia, tworzących podsystem decydujący o skutecznym funkcjonowaniu każdego systemu zarządzania jakością (SZJ). Po krótce scharakteryzowano procesy: monitorowania i pomiaru, nadzoru nad wyrobem niezgodnym, analizy danych oraz doskonalenia (zgodnie z normą ISO 9001:2000).
Twórcy
autor
Bibliografia
- Grudowski P. „Niezgodności stwierdzane w trakcie certyfikacji systemów jakości małych organizacji" w: „Przedsiębiorstwo wobec współczesnych wyzwań w procesie zarządzania". Akademia Podlaska, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ, Siedlce, 2005.
- Grudowski P. System zarządzania jakością wg normy ISO 9001 w małej firmie. Dokumentacja. Wdrażanie. Audit. OPO - AJG, Bydgoszcz, 2004.
- Witryna internetowa http://isotcl76sc2.elysium-ltd.net (ISO 9001 Auditing Practices Group).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000120060551