Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Zwrócono uwagę, że technologie informacyjno-telekomunikacyjne (ICT - Information and Communication Technology) zmieniły sposób komunikowania się przedsiębiorstwa z nabywcą. Coraz częściej rozwiązania prowadzą do samoobsługi (SST - Self Service Technology). W artykule omówiono takie zagadnienia jak: motywy korzystania z SST, cechy nowości ICT i zachowania pierwszych nabywców, postawa przedsiębiorstwa i różnicowanie klientów.
Twórcy
autor
Bibliografia
- D. BRANDY: Klienci równi i równiejsi, "BusinessWeek" 2000, nr 12.
- E. FRĄCKIEWICZ, Adaptacja innowacji technologicznych przez klientów indywidualnych, [w:] Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości, red. J. KALL i B. SOJKIN, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006, s. 112.
- The ICT Activity Index, European Commission, www.europa.eu.int i www.stat.gov.pl.
- M.L. MEUTER, A.L. OSTROM, R.I. ROUNDTREE, M.J. BITNER, Self-Service Technologies: Understanding Customer Satisfaction with Technology-Based Service Encounters, "Journal of Marketing" 2000, lipiec, s. 50-64.
- C.P. MOREAU, D.R. LEHMANN, A.B. MARKMAN, Entrenched Knowledge Structures and Consumer Response to New Products, "Journal of Marketing Research" 2001, luty, s. 19-22.
- M. SAAKSJARVI, Consumer Adaptation of Technological Innovations, "European Journal of Innovation Management" 2003, nr 2, s. 96.
- Samoobsługa czy obsługa ? Albo o wpływie nowoczesnych technologii na usługi, "Materiały Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Katedra Usług 2001", nr 4.
- L. WINDHAM, K. ORTON, Dusza nowego konsumenta, Wydawnictwo CeDeWu, Warszawa 2001, s. 76-78.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000120256890