Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule omówiono problem funkcjonowania struktur organizacyjnych w firmach działających w oparciu o zasady zarządzania przez jakość. Przedstawiono wymogi wprowadzenia koncepcji TQM oraz konsekwencje jego działania.
Twórcy
autor
Bibliografia
- J.Bauer, R.Falshow, S.J.Oakland. Implementing Business Excellence „Total Quality Management & Business Excellence" 2005, nr 4, s. 543-554.
- E.G.Dale. Managing Quality. Oxford 1999, s,. 240-243.
- L.Kennerfalk, B.Klejfso. A change process adopting organization to a total quality management strategy „Total Quality Management" 1995, nr 2 (6), s. 187-189.
- G.Plenent. Total Quality Management (TQM) - Putting Structure behind philosophy. „International Business Review" 1996, nr l (5), s. 67-78.
- K.Sadgrove. Making TQM work. London 1995, s. 51-52.
- C.Shea, J.Howell. Organizational antecedents to the successful implementation of total quality management „Journal of Quality Management" 1998, nr 3, s. 3-24.
- Y.Ying-Jung. Implementing a sustainable TQM system employee forms „TQM Magazine" 2003, nr 4, s. 257-266.
- J.Yong, A.Wilkinson. From Kyoto to Singapure: the adaption of quality management in the service sector in Singapure. „Total Quality Management & Business Excelenece". 2004, nmt 8, s. 849-874.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000120401920