Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł na temat mierzenia jakości kształcenia szkół wyższych. Omówiono proces mierzenia jakości jego cele i wymogi. Przedstawiono grupy kryteriów, wg których można najkorzystniej przeprowadzić ocenę jakości pracy uczelni. Zwrócono również uwagę na procedury, które mogą być stosowane w mierzeniu jakości szkoły wyższej.
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. Brzdak J., Miazgowicz J. (1998), Samoocena pracy szkoły, Katowice.
- 2. Buchner-Jeziorska A., Macioła S. (red. nauk.) (2003), Jakość kształcenia w szkole wyższej, SGH, Warszawa.
- 3. Dzierzgowska I., Wlazło S., Mierzenie jakości pracy szkoły, Wydawnictwo finansowane z funduszy programu PHARE UE - program TERM.
- 4. Dzierzgowska L, Wlazło S.(1996), Mierzenie jakości pracy szkoły, Program TERM, Radom.
- 5. Kruszwicki W., Symela K. (1999), Poprawa jakości pracy szkoły, Program SMART, Warszawa.
- 6. PilchT. (1998), Zasady badań pedagogicznych, Wydawnictwo Akademickie „Żak", Warszawa.
- 7. Piotrkowski M. (1999), Jakość edukacji w nowym etapie edukacji kraju, ITE, Radom.
- 8. Rogala P. (8/2003), Potwierdzanie jakości, Problemy Jakości.
- 9. Słownik języka polskiego (2000), PWN, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000120535863