Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka zgadza się z tym, że PR-owiec to spec od komunikacji, który jest głosem firmy, szefa i - w pewnym sensie - rzecznikiem swojej branży. Jako ekspert ma wiedzieć, jak postępować z przedstawicielami mediów, na relacjach z którymi powinno mu szczególnie zależeć ze względu na dobro reprezentowanej firmy/agencji i... własne. Zdawałoby się wszyscy to rozumieją, ale autorka twierdzi, że podstawowe błędy popełniane przez PR-owców to wciąż codzienność zauważalna w pracy niejednej redakcji. Artykuł zawiera szereg porad co można zrobić, aby relacje z dziennikarzami były bardziej skuteczne a także równie ważne informacje na temat tego, czego zdecydowanie w takich relacjach należy unikać.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121010272