PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 6 | 141--156
Tytuł artykułu

Logika zdrowej konkurencji

Autorzy
Warianty tytułu
The Coherence of Healthy Competition
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zdrowa konkurencja wzmacnia orientację marketingową firmy oraz stymuluje ją do poszukiwania nowych, tańszych rozwiązań. W artykule przedstawiono różne drogi osiągania konkurencyjności i scharakteryzowano trzy najważniejsze czynniki uzyskiwania sukcesu w konkurencji: wysoką jakość, aktywny marketing oraz efektywne innowacje.
EN
Different ways to achieve competitiveness were presented in this paper together with the three most important factors of achieving success in competitiveness: high quality, active marketing and efficient investments.(KZ)
Rocznik
Numer
Strony
141--156
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Boldt K.: Marketing bezpośredni. "Zarządzanie na Świecie" 1998 nr 8 s. 24.
  • Castenow D.: Nowy marketing w praktyce. Warszawa: PWE 1996 s. 114.
  • Colvin G.: Lepiej inwestować w ludzi niż w komputery. "Zarządzanie na Świecie" 1998 nr 6 s. 19.
  • Drucker P.F.: Innowacja i przedsiębiorczość. Warszawa: PWE 1992 s. 39.
  • Drucker P.F.: Praktyka zarządzania. Kraków: Akademia Ekonomiczna 1994 s. 52.
  • Ecolabelling Programme in the Czech Republic. Internet: www.old.mpo.cz/english/g/gc/9910/page0024.htm
  • Griffin R.W.: Podstawy zarządzania organizacjami. Warszawa: PWN 1996 s. 617.
  • Grudzewski W., Gałczyński K., Sarniak T.: Marketing powiązań. "Ekonomik i Organizacja Przedsiębiorstw" 1998 nr 1 s. 7-10.
  • Grupa Lizbońska. Granice konkurencji. Warszawa: Poltext 1997 s. 132.
  • Hutt M., Speh Th.W.: Zarządzanie marketingiem. Warszawa: PWN 1997 s. 266.
  • Kwiatkowski S.: Procesy innowacyjne. "Przegląd Organizacji" 1988 nr 6 s. 20.
  • Moszkowicz M.: Strategie o rynkowym trybie adaptacji. "Przegląd Organizacji" 1997 nr 3 s. 29.
  • Mroczek E.: Dokąd zmierza współczesny marketing. "Przegląd Organizacji" 1994 nr 10 s. 30.
  • Muhlemann A.P., Oakland J.S., Lockyer K.G.: Zarządzanie. Produkcja i usługi. Warszawa: PWN 1995 s. 119.
  • National Ecolabelling Program. Internet: www.npf-cz.eionet.eu.int/YearBook/Cr97-htm/d5000001.htm
  • Penc J.: Orientacja marketingowa a konkurencyjność firmy. "Pieniądze i Więź" 1999 nr 2 s. 79-97.
  • Porter M.E.: Strategia konkurencji. Warszawa: PWE 1992 s. 16.
  • Pośpiech J.: Kompleksowe zarządzanie jakością. "Problemy Jakości" 1998 nr 5 s. 26-29.
  • Przybyłowski K., Hartley S.W., Kerin R.A., Rudelins W.: Marketing. Warszawa: Dom Wydawniczy ABC, 1998 s. 237.
  • Sencar P.M.: Decydujące kryterium- potrzeby klienta. "Zarządzanie na Świecie" 1997 nr 3 s. 31.
  • Thomas M.J.: Przyszłość marketingu. "Marketing i Rynek" 1994 nr 5 s. 4.
  • Usunąć główną barierę innowacji. "Zarządzanie na Świecie" 1997 nr 3 s. 18.
  • Wagner P.: Dlaczego potencjał ludzki liczy się coraz bardziej? "Zarządzanie na Świecie" 1998 nr 8 s. 18.
  • www.gen.gr.jp/cgi-bin/gen.pl?type=st&val=EU
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121010873

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.