PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 6 | 159--166
Tytuł artykułu

Rola i znaczenie lojalności konsumenckiej we współczesnym marketingu

Warianty tytułu
The Role and Importance of Loyalty of Client in Modern Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule opisano szereg korzyści jakie przynosi przedsiębiorstwom efektywna polityka budowy lojalności. Krótko scharakteryzowano rodzaje lojalności wobec marki oraz programy lojalnościowe stosowane w przedsiębiorstwach.
EN
This work presents profits of effective policy of building customer loyalty. Also there is a short description of kinds of brand loyalty and loyalty programmes in enterprises.(KZ)
Rocznik
Numer
Strony
159--166
Opis fizyczny
Bibliografia
  • Badowski P.: Wojna i pokój "Home & Market" 1999 nr 3.
  • Fonfara K.: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. Warszawa: PWE 1999 s. 109.
  • Foxall G.R., Goldsmith R.E.: Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu. Warszawa: 2000 s. 31.
  • Jachnis A., Terelak J.F.: Psychologia konsumenta i reklamy. Bydgoszcz: Oficyna Wydawnicza Branta 1998 s. 180.
  • Marketingowe testowanie produktów. Red. S. Sudoł, J. Szymczak, M. Haffer. Warszawa: PWE 2000 s. 318.
  • "Media i Marketing Polska" 29 września- 12 października 1999 nr 17.
  • Mruk H.: Marketing po 2000 r.. Drogi Polskiego Marketingu, Centrum Badań i Ekspertyz. Katowice: Akademia Ekonomiczna 1996 s. 65.
  • Otto J.: Lojalny klient najważniejszym kapitałem. "Marketing w Praktyce" 2000 nr 2.
  • Otto J.: Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. Łódź: Politechnika Łódzka 1999 s. 307.
  • O'Shaughnessy J.: Dlaczego ludzie kupują. Warszawa: PWE 1994 s. 80.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121010881

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.