Warianty tytułu
The Role and Importance of Loyalty of Client in Modern Marketing
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule opisano szereg korzyści jakie przynosi przedsiębiorstwom efektywna polityka budowy lojalności. Krótko scharakteryzowano rodzaje lojalności wobec marki oraz programy lojalnościowe stosowane w przedsiębiorstwach.
This work presents profits of effective policy of building customer loyalty. Also there is a short description of kinds of brand loyalty and loyalty programmes in enterprises.(KZ)
Rocznik
Numer
Strony
159--166
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Badowski P.: Wojna i pokój "Home & Market" 1999 nr 3.
- Fonfara K.: Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. Warszawa: PWE 1999 s. 109.
- Foxall G.R., Goldsmith R.E.: Psychologia konsumenta dla menedżera marketingu. Warszawa: 2000 s. 31.
- Jachnis A., Terelak J.F.: Psychologia konsumenta i reklamy. Bydgoszcz: Oficyna Wydawnicza Branta 1998 s. 180.
- Marketingowe testowanie produktów. Red. S. Sudoł, J. Szymczak, M. Haffer. Warszawa: PWE 2000 s. 318.
- "Media i Marketing Polska" 29 września- 12 października 1999 nr 17.
- Mruk H.: Marketing po 2000 r.. Drogi Polskiego Marketingu, Centrum Badań i Ekspertyz. Katowice: Akademia Ekonomiczna 1996 s. 65.
- Otto J.: Lojalny klient najważniejszym kapitałem. "Marketing w Praktyce" 2000 nr 2.
- Otto J.: Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. Łódź: Politechnika Łódzka 1999 s. 307.
- O'Shaughnessy J.: Dlaczego ludzie kupują. Warszawa: PWE 1994 s. 80.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121010881