PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | nr 3 | 52--54
Tytuł artykułu

Dawid i Goliat w świecie brandingu

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł prezentuje marki, które wchodzą na rynek intuicyjnie, wpisują się w schemat małego, młodzieńczego Dawida walczącego z Goliatem. Często ich produkty i przesłanie są tak rewolucyjne, że w normalnym systemie nie ma na nie miejsca. Schemat Dawid - Goliat jest wybierany przez marki, które dopiero zaczynają, które wchodząc na rynek stają w opozycji do systemu. Przez marki, które system podważają i kontestują. Marki, które są większe niż ich logo i niosą ze sobą bardzo wyraźne przesłanie. Autor przywołuje jako przykład marki Apple, Body Shop, Saturn oraz Polbank.
Rocznik
Numer
Strony
52--54
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • iWoz - Steve Wozniak with Gina Smith, Headline Review 2006
  • Piąta Dyscyplina, Peter M. Senge, Oficyna Ekonomiczna Kraków 2006.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121178519

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.