Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autor przypomina, że z marketingowego punktu widzenia, o atrakcyjności internetu decydowała interaktywność, pozwalająca na łatwe wysyłanie informacji i szybkie uzyskiwanie odpowiedzi, multimedialna forma przekazu, możliwość tworzenia powiązań, wzajemne przenikanie się form i duży zasięg geograficznego oddziaływania. Choć wszystkie te cechy pozostają aktualne, na plan pierwszy wysuwa się dziś zdaniem autora personalizacja przekazu. Jest to dla osób zajmujących się marketingiem jednocześnie ogromną szansą i ogromnym wyzwaniem. W internecie, który powoli wchłania tradycyjne media, z jednej strony pojawia się coraz więcej możliwości personalizacji przekazu, a z drugiej strony coraz większa liczba użytkowników globalnej sieci domaga się takiej personalizacji. Autor zachęca do spojrzenia, jakie możliwości personalizacji otwiera rozwój nowych technologii.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121179141