Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autorka pisze, że kupowanie płatnych odnośników na stronach wyszukiwarek to nie tylko sposób na reklamowanie marki czy zwiększanie sprzedaży. Obecnie jest to również ważne narzędzie public relations - zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Gdy o firmie robi się głośno i gdy rozgłos ten jest zdecydowanie negatywny, bo spowodowany katastrofą maksymalnie nagłaśnianą w mediach, każdy sztab kryzysowy stara się przede wszystkim na bieżąco dostarczać rzetelnie przygotowanych informacji dotyczących aktualnej sytuacji. Wiadomo jednak, że złe opinie rozchodzą się znacznie szybciej niż te dobre, a dzisiejsze media wyjątkowo temu sprzyjają. Może być trudno przebić się przez szum medialny ze zwyczajną, pozytywną informacją, która łagodziłaby kryzys, uspokajała odbiorców naszej usługi lub produktu. Nawet gdy emocje opadną, ślad po nich zostanie w sieci i wszyscy zainteresowani tematem po wpisaniu w wyszukiwarce na przykład nazwy marki, która przeżywała kryzys, otrzymają w pierwszej kolejności w wynikach wyszukiwania informacje negatywne. Zdaniem autorki dobrym sposobem na złagodzenie tego wrażenia są właśnie linki sponsorowane.
Twórcy
autor
Bibliografia
- http://bluerank.blogspot.com
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000121180623